GGd rapport en klachtenregelen
Klachtenregeling
Bij Kinderdagverblijf Het Postkantoor is veel aandacht voor kwaliteit en service van de opvang. Toch kan het voorkomen dat een ouder of medewerker ergens niet tevreden over is. Dit kan bijvoorbeeld over de behandeling van je kind gaan, de benadering naar jezelf, over administratieve handelingen, of dat medewerkers zelf klachten ergens over hebben. Welke stappen u precies kunt doen vindt u in het PDF document hieronder in de button.
LRK (Landelijk Register Kinderopvang)
Voor het aanvragen van kinderopvangtoeslag heeft u een LRK nummer (Landelijk Registratienummer Kinderopvang) nodig
In dit register staan alle gastouders, bso’s en kinderdagverblijven die voldoen aan de kwaliteitseisen van de Wet kinderopvang. GGD-inspecteurs en ouders kunnen dit register gebruiken om gegevens van bedrijven in de kinderopvang te raadplegen.
Hieronder vindt u onze LRK-nummers:
KDV: 422429673
BSO: 717698518
GGD rapporten
GGD Hollands Midden komt regelmatig bij ons op bezoek om kwaliteitsinspecties uit te voeren. Meer informatie over het werk van de GGD en de eisen waaraan een bedrijf in de kinderopvang moet voldoen vindt u op de website van GGD Hollands Midden. Een directe link naar de inspectierapporten van onze KDV en BSO vindt u in de buttons hieronder.